Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu vyjadrujete súhlas s ich používaním. Zobraziť viac informácií.

Certifikácia

Zóna pre členov

Nová registrácia

Čo je to PATIENT FRIENDLY?

Čo je to “PATIENT FRIENDLY“?

“PATIENT FRIENDLY“ zdravotnícke zariadenie je priestorom profesionálneho vzťahu medzi poskytovateľom a pacientom. Je to koncepcia WIN – WIN.  Je to zariadenie, ktorého personál je oboznámený so svojimi úlohami, kompetenciami, pozná svoje práva a povinnosti a predovšetkým pozná práva pacienta. „PATIENT FRIENDLY“ znamená rovnocennú a komunikáciu lekára voči pacientovi, v ktorej sa pacient jemu zrozumiteľným spôsobom dozvedá o svojom zdravotnom stave a o navrhovaných možnostiach jeho zlepšenia. PATIENT FRIENDLY znamená, že personál rešpektuje informovaný súhlas pacienta a zaručuje ochranu jeho osobných údajov. PATIENT FRIENDLY znamená, že pacient rozumie systému priamych platieb, ktoré od neho poskytovateľ požaduje a za každú platbu dostane transparentný daňový doklad. PATIENT FRIENDLY je spôsob postupu, ktorý šetrí čas pre pacienta a pre poskytovateľa, systém, ktorý sa vyznačuje organizáciou objednávania na vyšetrenie.

Zo správneho nastavenia poskytovateľa má priami profit on sám (ekonomický, morálny, statusový) a rovnako aj jeho pacient. Spokojný pacient nemá dôvod na zmenu poskytovateľa zdravotnej starostlivosti.

 



« späť na Čo je to PATIENT FRIENDLY? »
Čo je to PATIENT FRIENDLY? | Podmienky certifikácie | Poplatky za certifikáciu | Prihláška na certifikáciu | Zoznam certifikovaných poskytovateľov